Frakt & Retur
Fraktmetoder
- Vi benytter Bring/Posten med sporing begge veier.
- I særskilte tilfeller (f.eks. svært kostbare smykker) kan andre fraktløsninger avtales skriftlig.
Forsikring
- Forsikring inntil kr 10 000,- er inkludert i alle sendinger.
- Erstatning beregnes basert på dokumentert verdi (bilder, kvittering eller takst).
- Maksimal erstatning er kr 10 000,- uavhengig av smykkets faktiske verdi.
- For smykker med verdi over kr 10 000,- kan ikke frakt tilbys. Kontakt oss for alternative løsninger.
Skade eller tap under frakt
- Vi tar ikke ansvar for tap eller skade som overstiger Postens forsikringsbeløp på kr 10.000,-.
- Kunden er ansvarlig for å oppgi korrekt adresse og kontaktinformasjon.
Reklamasjon og returfrakt
- Reklamasjon må alltid godkjennes av DittSmykke før retur.
- Ved gyldig reklamasjon dekker vi returfrakt.
- Ved ugyldig reklamasjon belastes kunden for fraktkostnader.